i'm so happy, i'm so glad

haha, ledsen för mitt deppinlägg förut... är inte alls på så dåligt humör längre. tog tag i pennan och pappret i alla fall och började rita (antagligen mest för att försöka undvika NO:n så länge som möjligt..) och det gick riktigt bra! lyckades bli klar med min teckning som jag hållt på med hur länge som helst och även om resultatet inte blev precis som jag hade tänkt och även om jag gjorde lite ändringar (haha..) så blev jag nöjd till slut. nu funderar jag på att fylla upp ett bad och lägga mig där ett tag och plugga lite NO. japp, det ska jag göra. hoppas bara att det finns varmvatten, annars blir jag ledsen igen...
fin tjeeeeeej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0