life is good today.

sitter och har ångest över att jag borde plugga men sitter och ritar istället, men jag orkar faktiskt inte bry mig, för jag är på alldeles för bra humör för att börja leta efter svar på frågor om andra världskriget. så, jag tänker fortsätta att rita så länge jag känner för det. borde försöka städa mitt rum lite idag också, men får se vad orken räcker till. något jag måste göra är i alla fall att packa till helgen. kommer inte vara hemma på hela helgen typ och jag tror att hela helgen kommer bli asbra. imorgon äre filmkväll med sandra som gäller och på lördag kväll drar vi ner till gnesta på klasskväll, kommer bli grymt, jag längtarrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0