sometimes i can't explain, and i'm so sorry that i can't.

skulle inte tacka nej till lite vårvärme nu, fryser ju ärslet av mig så fort jag går ut. (och när jag inte går ut.....) men skinnjackan är på, vinterjackan är fan tillräckligt använd nu. jag vägrar.

lugn skoldag idag, men känner mig ändå stressad. nationellt prov i fysik nästa vecka och jag fattar ingenting, geografiredovisning om två veckor, den är klar, men vet inte riktigt hur jag ska redovisa... ja, det är lite stressigt helt enkelt. jag kan inte riktigt slappna av, och ändå känns det inte som att det är så mycket jag måste göra? äeeeh, jag vet inte. jag tror att jag kanske ska gå ner och duscha, och sen krypa ner i soffan bredvid mina föräldrar med ett täcke och kolla på tv resten av kvällen. ja, så får det nog bli.

imorgon åker jag, mamma, pappa och frida till nykvarn och firar lena och träffar josse och elin. äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0