you put a sparkle in my eyes

mitt sportlov har hittils varit toppen. började med en fredag med familjen, lördagen fortsatte med besök från sandra. vad gjorde vi egentligen? satt på mitt rum och snackade skit, badade bastu......... sov? haha, men ärligt, vi somnade vid nio typ.. på söndagen tog vi tåget till eskilstuna och båda blev riktigt nöjda till slut. när vi skulle hem trodde vi att vi satt oss på fel tåg, men vi hade faktiskt lyckats sätta oss på tåget som stannade vid läggesta, (som tydligen också var tåget mot stockholm, hehe...) fick vi veta av en konduktör. senare på kvällen kom victor hit. vi har inte gjort speciellt mycket egentligen, men från söndag till tisdag har varit sjukt bra dagar, med världens bästa. när victor åkte hem igår var jag och frida jäkligt hurtiga, vi tog bussen ner till gnesta och simmade, haha. sjukt jobbigt var det. sola hann vi med också, så nu har vi lite fina ränder också, wiiiiie.


hahaha, söööööööt. det är dom enda bilderna jag har från dagarna som gått, tyvärr.

idag ska jag vara effektiv. efter att jag skrivit det här ska jag äta frukost, sen ska jag ta en dusch och fixa mig, för att sedan sätta mig och plugga, (!!!) jag ska också försöka hinna med att baka åtminstone en sorts kaka till melinas kalas på lördag och jag ska försöka få tid till att gå ut och gå innan jag ska med tåget till hannah. vet inte riktigt hur min tid ska räcka till, men då får man prioritera helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0