in 20 years, you will be more dissapointed by what you did'nt do, than by what you did.

det har vart så sjukt varmt idag, verkligen sjuuuuukt varmt. men jag klagar inte. inte annat än på bussen. lovar att det var trettio äckliga grader där inne. fyfan, det var hemskt. men, jag har ett problem... blir det shortsväder imorrn? eller kommer det vara sämre? svårt... jag tror att jag kör på shorts om det ser fint ut när jag vaknar. ja, så får det bli. såg på jossans blogg också att det ska bli regn när vi är i london. baaaaaaaaajs. men ändå, VI ÅKER TILL LONDON PÅ MÅNDAG!!!! jag har inte riktigt fattat det än så jag blev tvungen att påminna mig själv lite där, hehe.
beställde asbra mat imorse när pappa frågade vad jag ville ha; kycklingsallad. passade perfekt idag. efter maten var jag ute och gick med frida också, duuuktiiiiiig. nu ska jag borsta mitt hår och sen ska jag nog sova tror jag. nattinaaaatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0