>>

okej, jag har så grymt tråkigt så...

Namn: Lisa

Ålder: 15

Längd: 1,62

Sko-storlek: 39

Född: 21 augusti 1995

Bor: Laxne.

Gör just nu: skriver?


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: glad, framåt, omtänksam.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otroligt känslig, otålig, oroar mig för mycket. 


 

Vad är du rädd för: älgar, vilda djur över huvud taget, motorcyklar, mörker... listan kan göras lång.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: jag ger inte upp.

Det roligaste jobbet du haft/har: aldrig haft ett jobb.

Har du körkort och egen bil: nej.

När tog du ditt körkort: -

När grät du senast: minns faktiskt inte..

När skrattade du senast: igår.

Vem åkte du bil med sist: pappa.

Vem åt du mat med sist: mamma, pappa, rasmus, hannah, melina och frida.

Vem sov du hos sist: victor.

Vem sov hos dig sist: victor.

Vad var du rädd för när du var liten: motorcyklar, lastbilar, mörker och spöken.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: elefant eller polisbil, haha..

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: mååånga.

Värsta smärtan du råkat ut för: säkert när jag brände mig, men det minns jag inte.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: min familj, mina vänner, victor, melina.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: mobbning, skitsnack, rykten och såna saker. jag tål det inte.

Har du någonsin sportat: jodå, men inte nu.

Någon du ser upp till: alla mina syskon.

Vad finns alltid i din handväska: plånbok, skåpnyckel, busskort.

 


Har du varit utomlands någon gång: ja, många.

Vilken plats var finast: oj... tror att jag måste säga fuerte ventura, för att jag kommer ihåg mest av den resan.

Största stad/städer du varit i: paris och london kanske? nej jag vet inte.


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: neej.

Rökt: skulle aldrig göra.

Snusat: Nej.

Druckit: nej.

Har du piercing eller tatuering: nope.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: en kille blir snygg av sin personlighet.

Finaste komplimang du fått: jadu, jag vet inte.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: tror inte det.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: besviken, ja. sårad, nej.

Har du någonsin gjort något kriminellt: säkert, men inget allvarligt.

Har du snattat: nepp.


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: beror på, landet tror jag faktiskt.

Hamburgare eller pizza: pizza.

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: hund.

Aftonbladet eller expressen: same shit.

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: inget av det.

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland men utomlands helst.

Sport eller nyheter: haha, inget av det.

Hockey eller fotboll: måste jag välja? haha. jag tror att min pojkvän dödar mig om jag säger fotboll sååå... hockey.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: beror på hur långt man ska.

Bil eller buss: bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0