we could all use a little hope sometimes.

okej, nu var det några dagar sen jag bloggade. så vad har jag hunnit med? jag har tillbringat, enligt mig, onödigt mycket tid i skolan, jag har insett hur mycket läxor och skit som måste in nu, men ändå inte tagit med mig plugget hem, jag har svimmat och skrämt ihjäl min pojkvän, (ja, på samma gång, haha...) och jag har börjat bygga en bil med pappa, vilket han tyckte var mycket roligare än vad jag tyckte, haha...

nu ska jag snart iväg och tillbringa ännu mer tid i skolan och jag har verkligen ingen lust med det. dessutom har jag shorts på mig och det ska regna. men jag vägrade byta, jag hade planerat allt igår, precis vad jag skulle ha på mig, så nu tänker jag ha det. punkt. vi har i alla fall bild idag, och det är bra. det gör mig på lite bättre humör. men sen tänker man på att vi har NO första lektionen och då blir man på dåligt humör igen. baaaaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0