-

usch, hade hemska drömmar inatt. det var julafton, men ingenting var bra. julgranen stod på fel ställe, vi hade ingen julmat, inget julpynt förutom granen och en adventsljusstake, inget julgodis och allt var bara jättehemskt. dessutom var ingen hemma. bara jag, mamma och frida tror jag... usch, det är min värsta mardröm, att julafton ska bli kaos.. hemska tanke...

nu ska jag i alla fall göra mig i ordning och dra mig till skolan för mina två lektioner eller vad det är, sen efter skolan åker jag till victor och sover där hoppas jag. sen på söndag är det taxinge julmarknad och jag längtaaaar!
förra årets julmarknad

Kommentarer
Postat av: Getsarren

EEEEYYYY du är så söt mitt lilla sär

2011-11-18 @ 10:05:26
URL: http://mariaemmajohannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0