if you can dream it, you can do it.

idag var det optimalonsdag och jag trodde det skulle bli skittråkigt. vi hade bara fått reda på att vi skulle prata om bokprojektet som vi ska göra hela dagen, men istället fick vi prova på olika tekniker och rita fritt, sjukt roligt! men man blir helt slut av att göra samma sak en hel dag, förstår inte att man kan vara såhär trött.. försov mig 40 minuter imorse, så det blev lite stressigt. slängde i mig två mackor medan jag sminkade mig och sprang till bussen. sen när jag kom till skolan var det fiskpudding till lunch, alltså åt jag inte så mycket. såå, har ätit alldeles för lite idag. ingen energi kvar. skulle typ kunna gå och lägga mig och sova för natten nu, pigg tjeeeeeeeej.

collage och teckning

akvarellpennor

flytande tusch

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så jävla duktig! (:

2011-11-09 @ 17:52:43
URL: http://ingetskrivet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0