klagar

ligger i sängen och tror att jag ska dö. mår sjukt illa och magen gör ont. jag orkar allvarligt talat inte med det här längre. att ständigt gå runt och ha ont i magen. det tar på krafterna, verkligen. att inte kunna sova på nätterna, att vakna på morgonen och ha alldeles för ont i magen för att ens kunna ställa sig upp ur sängen, att missa hela veckor i skolan för att magen strular.. det är jobbigare än vad man tror. jag mår inte bara fysiskt dåligt av det, utan också psykiskt. jag vet inte varför jag skrev det här egentligen, ligger mest och tycker synd om mig själv bara, höhöö. peace oooooout.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker också synd om dig hjärtat, FUCK DIN MAGE!

2011-11-27 @ 00:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0