kanelbullens dag

känner att uppdateringen inte är på topp, men jag har inte orkat bry mig. mycket plugg som jag försöker få ordning på och sen går dagarna alldeles för fort. min hjärna hinner inte med.. skrev ju att teckningen som ni fick en smygtitt på skulle komma upp "senare"... ja, man kan väl säga att det är senare nu och jag har fortfarande inte tagit kort på den. men det kommer, någon gång... någon som vill veta hur min dag har sett ut?? ja, tänkte väl det. gick i skolan till tolv, var hemma kvart i tre, sen dess har jag bara pluggat historia och bakat kanelbullar med frida. känner mig grymt stressad. har historia prov på torsdag och jag kan ingeeeentiiiiiing. bra däääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0