hands up in the air, like i don't care.

det här är en jäkla skitdag. jag kände det redan när jag vaknade imorse, att jag inte hade någon som helst anledning till att kliva upp ur sängen. dom tankarna var ju alldeles rätt visade det seig när jag kom till gnesta. tåget inställt, ersättningsbuss till syd, missade bussen upp till skolan, fick åka till centrum och därifrån till skolan. 40 minuters frånvaro, yeees. döööööö. dagen blev lite bättre mitt på dagen när jag fick skratta av mig ordentligt tillsammans med linda. övertrött och lite gladare. däremot är ingenting bra längre. dåligt humör på grund av olika anledningar och jag ska snart gå och dö i minst sju timmar i min säng. godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0