just don't give up.

jag vill gå i ide ett par veckor nu. eller ett par dagar åtminstone. bara stänga in mig i mitt rum, i min säng med saker som gör mig glad. barnfilmer. pennor. ritblock. musik. böcker. allt sånt där. jag behöver bara få vara själv och ta det lugnt. känner att jag aldrig slappnar av längre. jag vill inte gå upp på morgonen, och det har jag aldrig haft problem med förut. jag vet inte varför, för jag trivs i skolan och allt det där. det är bara något som gör att jag inte orkar. inte har någon lust. och jag vet inte ens vad.
det handlar om inställningen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sådär var det för mig i nian. Jag var skoltrött. Kanske något du också börjat bli? Programmet kanske inte va som du förväntat dig? Hoppas du hittar motivationen igen :)

2011-09-12 @ 21:13:56
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0