I am lost in pain without you

nu var det längesen här så jag tänkte bara uppdatera och säga att jag lever typ. sen jag sist skrev har jag haft det super. hängt med lite fint folk i skolan, i stockholm och i nyköping. bokat upp mig för romme resa femte mars har jag gjort också, kanoooon! helgen har jag spenderat i nyköping med victor. åkte dit i fredags kväll, somnade väl typ direkt när jag kom dit, haha. igår tränade victor halva dagen ungefär och sen bakade vi äppelkaka och umgicks med hans mamma litegrann. kollade hockey på eftermiddagen (okej, jag sov..) och melodifestivalen på kvällen. idag¨blev det lång sovmorgon och sen kollade vi hockey igen, sen okte jag hem vid halv sex. fin helg med en fin kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0