every day is a second chance.

japp, ut i mörkret igen. klockan stod på 05.25 imorse (som alla andra dagar) och hela min kropp protesterade. men upp kom jag och nu väntar skola och naturkunskapsprov. vill dra en mössa över huvudet och dra på mig en mysig stickad tröja, så kanske jag skulle kunna överleva den här dagen, men någon mössa har jag inte och just nu har jag en t-shirt på mig. tror jag ska försöka hinna med att köpa mig en mössa efter skolan idag, för jag har längtat efter en hela veckan. sen ska jag hinna hem och skriva engelsk filmanalys och efter det försöka hinna ner till gnesta för träning. har dessutom en superhjälte som ska målas och ett matteprov att plugga till nästa vecka. hmm.. från inget att göra till allt på samma gång. hur lyckas jag jämt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0