"free at last"

Det är mörkt ute och jag ska snart gå till bussen. Jag vill inte ens tänka på att behöva gå ut. Ännu mindre sätta mig på en buss, för att sen sätta mig på ett tåg, för att sen sätta mig på ännu en buss för att komma till skolan. Denna långa, helvetes dödstisdagen har jag lust att ligga i min säng, med en bra bok och något varmt att dricka hela dagen, men tydligen får man frånvaro om man inte är i skolan? Vet inte vad det där är för påhitt...

Alltså jag vill verkligen tycka om hösten, för den kan vara så himla fin och mysig, men tyvärr är det ju inte det man minns, eftersom de flesta dagarna på hösten är gråa och regniga. Dessutom så har jag inte riktigt tid att älska hösten, för när man går upp halv sex och kommer hem halv sex hinner man inte riktigt se så mycket av den. Vill inte vara negativ, men det är jag.

"free at last" - gud så jag längtar. Vill bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0