i belong with you, you belong with me

som sagt, blogglusten höll inte riktigt i sig.. men det får bli som det blir med det där.
 
fick en ledig dag idag vilket betyder långfrukost i sängen, en bra film, musik och te! ska försöka röra lite på mig idag, även om min stackars rumpa och mina ben fortfarande har träningsvärk sen i måndags. har ju börjat mitt nya liv nu efter att jag kom hem från fjällen, det innebär inget socker eller massa annat skit i veckorna (på helgerna får det vara okej.. litegrann) och träning så många gånger i veckan som möjligt. orkar inte sätta upp nåt mål, typ tre gånger i veckan eller något för det håller jag ändå aldrig. jag tränar så ofta jag kan och så får det vara bra! nu ska jag sätta mig och försöka rita på min mördarteckning.. vill skjuta mig själv i huvudet när jag tittar på den just nu men jaa.. vi får se hur det går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0