fredagsmys

jag får verkligen ångest över vad jag ska önska mig i julklapp. jag vill kunna fylla ett helt långt papper med bra saker som man kan önska sig, men hittils har jag bara kommit på pyamasbyxor och tofflor... inte jäääätteroligt kanske. sen önskar jag mig kläder eller pengar till kläder också ju, men det gör man alltid.

jag vill kunna skriva att nu ska jag gå och göra te, och sen blir det idol, men jag tycker inte om te...
jag tycker bara att det låter så mysigt att dricka te framför tv:n.

men istället skriver jag: nu ska jag gå och byta om till ett par pyamasbyxor och nån skön tröja, sen ska jag äta cips och tjocka mig framför idol, det låter bra.

DET KLIAR SOM SATAN PÅ MINA BEN!
tänkte bara att ni ville veta.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0