godmorgon söndag

MALÖKGJASJKGHASÖFLHNAFKLHJASDFH
är det bara jag som aldrig kan lägga upp bilder här längre? jag får ryyyyyyck!
förut kunde det vara så ibland, men nu funkar det verkligen aldrig!

det skulle komma lite fina webcambilder på mig och melina, men blogg.se verkar ju inte vara på bra humör idag... eller igår... eller i förrigår... asädlkgjasölfihk!
men i alla fall. det jag skulle komma till var att jag skulle först ta lite bilder på oss, och när jag höll på att fixa med kameran så känner jag att min tröja är lite kladdig.
självklart har melina spytt ner mig! usch, hon är inte så mysig som man kan tro.

nu äre frukost som gäller innan min mage skriker så att jag blir döv!

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0