life is not fair

har faktiskt vart lite duktig idag, pluggat övningsprov och grejer! fast jag har mest suttit och degat vid datorn om jag ska vara ärlig... men vi kan ju låtsas att jag känner mig sjukt duktig för att jag pluggade på övningsprovet!


förhoppningsvis kommer mamma hem snart och förhoppningsvis har hon kommit ihåg att handla påfyllning till min mobil, isåfall har jag pengar ikväll, yeeeeeeeeees! vet ni förresten? när mamma ringde comviq och skulle kolla varför mina pengar hade tagit slut så sa dom att jag inte bara hade smsat med comviq, att jag hade smsat med någon som hade telia? nån som har bytt till telia utan att säga det eller? hmm... numret kunde dom ju inte säga heller, fast jag har det i min kontaktlista, vad spelar det för roll då? åååh, störande.
jaja, jag vill färga mitt hår snart, men då måste jag följa med mamma och handla någon dag så jag kan köpa hårfärg också. 
vi har inget varmvatten hemma, så om jag vill duscha måste jag nog springa innan så att jag är varm, så det är vad jag tänker ägna den närmsta halvtimman åt, (siktar alltid på att springa i en halvtimme men jag orkar aldrig mer än tjugo minuter, men nu jävlar!) sen ska jag duscha, blir antagligen inte längre än absolut nödvändigt... inte jättemysigt att duscha i kallvatten faktiskt...

/lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

ekman har väl inte comviq? :o

2009-12-10 @ 17:03:56
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0