tidsfördriv...

Nämn något som gjorde dig glad igår: hmmm... mina syskon i think!

Vad gjorde du kl 08 imorse: försökte sova.

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt här...

Det sista du sa högt: "men det blir inte så"

Det senaste någon sa till dig: "det blir inte det?"

Vad har du druckit idag: ingenting.

Vad var det senaste du åt: godis från igår... hehhe.

Vad var det senaste du köpte: mössa

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Snösnösnösnö

Godaste glassmaken: choklad!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nääääe.

Sover du tungt: tror det.

Drömmer du mardrömmar: inte så ofta, mer när jag var liten.

Trivs du med ditt jobb: skolan... tjaa....

Favoritklädsel: jag vet inte riktigt, det är väl olika beroende på vilket humör man är på, men mjukisbyxor, långärmad tröja och en stor halsduk är aldrig fel!

Favoritlåt just nu: ingen aning faktiskt.

Vad ser du om du tittar till höger: en gardin.

Vad gör dig glad just nu: att det snart är jul tror jag, och att jag åker till fuerto ventura efter jullovet!

Vad ska du göra härnäst: äta frukost.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: uttråkad.

Favoritgodis: Choklad eller surt!

Kläder just nu: mjukisbyxor och pappas stora tröja.

Sommarplaner: det vanliga typ.

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: neeeeeeeeje.

Morgon eller nattmänniska: morgon, hahahaha.

Vad är viktigast för dig: Mina vänner och min familj.

Är du kittlig: fråga mina vänner....

Snarkar du: tror inte det?

Stjärntecken: typ jungfru eller lejon, det står olika överallt.

Äckligaste insekten: jag måste nog säga spindlar!

Längtar du mest efter just nu: dagen innan julafton! jag vet, alla längtar till julafton och det gör jag med, men fan, dagen innan är så jäääädra mysig. pynta granen, fixa det sista julpyntet, sova med rasmus och frida och kolla på en barn-julfilm, mmmmmmm, det är så det ska va!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:

tack lisa.

jag tycker du är väldigt snäll nu :) <3

2009-12-21 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0