söndag kväll

nu har jag kommit hem från sandra och ätit middag :)
pappa hade gjort typ pastagratäng, låter jätteäckligt, men det var riktigt gott!

aja, åkte till sandra typ vid tolv, då var hennes kusiner och massa människor där, hennes kusiner är
sju och fem år så vi lekte affär med dom. haha. sen efter ett tag gick vi in och åt och kollade på tv, sen
gjorde vi inte så mycket ett tag, satt och prata bara.
sen satt vi framför tv:n i sandras rum med chips, ostbågar och läsk! (Y) haha.
sen efter ett tag kom hennes kusiner in och då fick vi leka affär med dom igen. sen kollade vi på filmen igen,
sen sms:ade viktoria och sa att hon var i lebro hos hennes farmor och farfar, så då gick vi och mötte henne, sen gjorde vi inte så mycket.
sen vart vi badsugna så vi gick till viktorias farmor och farfar igen och hämtade hennes badkläder.
det var typ jättekallt i poolen, men när man väl var i så domnade man typ bort, så det kändes inte så kallt ändå. haha.
sen kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem och åt.
nu sitter jag här.
det var en braaa dag <3

vi får se när vi hörs,

heeeeejjj

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0