13:51

matteläxan - KLAR
SO-uppsatsen - har gjort lite, kanske gör mer sen.
tjugo minuter på springbandet - ska fixas på studs!

jag känner mig rätt duktig faktiskt. fast jag borde kanske skriva mer på min SO-uppsats, men det börjar likna något faktiskt.. kanske, kanske, kanske att jag kan skriva de sista raderna redan imorgon?

/lisa

update:
matteläxan - KLAR
SO-uppsatsen - har gjort lite, kanske gör mer sen. KLAR - fixar resten imorrn.
tjugo minuter på springbandet - KLAR (blev bara tio, fick sjukt ont i halsen.)
så ser det ut just nu.
har precis ätit och innan maten trodde jag nästan att jag hade feber, men efter maten
mår jag mycket bättre! tänk vad lite mat kan göra!


Kommentarer
Postat av: juliaas

duktigt lisa! :D

hhaha

2009-11-14 @ 15:52:16
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0