hårfärg & kläder

har precis varit ute och gått med hundarna med hannah, innan det färgade jag hennes hår och hon färgade mitt, :) jag blev jättenöjd! tack hannah!
nu är jag jättehungrig, sitter bara och väntar på att maten ska bli färdig, ååååh, vi ska äta fläskfile och potatisgratäng! mmmm!
ikväll blire tv och godis med min famiiiiilyyyy.
jag köpte en ny kofta och ett par jeanslegings idag också! mamma, jag, hannah och melina var på hedlandet förut idag, (för er som inte vet: hedlandet ligger ganska nära mariefred och har det mesta, lite kläder, porslin gardiner mm.)

nu ska jag gå och duka och hoppas på att maten blir klar, min mage skriker!

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0