söndag

shit vad den här dagen har vart konstig... eller asså... den har gått fort men ändå långsamt. haha.
nyss var klockan ett.. haha.
jaja, har inte gjort så mycket idag, städat mitt rum, gått ut med hundarna, pluggat och läst.
jag är hungrig och pappa håller på med maten så snart ska jag väl äta också.
men när jag har skrivit klart det här så ska jag gå och lägga mig och läsa tills maten är klar.
IMORGON KOMMER SANDRA HEM!
åååååh, gud vad jag har saknat henne även fast hon inte varit borta längre än en vecka? haha.
hoppashoppashoppas att hon kommer till skolan på tisdag, HON MÅSTE! haha.
nej, jag har egentligen ingenting att skriva just nu,
så nu ska jag gå och lägga mig och läsa.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0