6. min dag

nu kommer det en tråkig punkt, och därför tänker jag nog ta punkt sju lite senare också, om jag orkar.

min dag
dagen borde ha börjat bra, vaknade upp bredvid världens bästa victor, som kom hit igår bara för att få mig på bättre humör, men den började faktiskt inte så jättebra. försov mig och blev jättestressad, i onödan som vanligt. vi gick för sent till bussen också och fick springa sista biten, men vi hann i alla fall.
kom till skolan och drack varm oboy, hade sol och föröskte skriva om Hitler och fick den sista tyskan gjord. hade fem minuters rast och sen SO där vi tittade på film, blödig som jag blivit höll jag på att börja grina, men kunde i alla fall hålla mig, till skillnad från sandra som grinade hela tiden, haha.. när SO:n var slut var det fem minuters rast och sen bild. gjorde om mitt träd till en gran och jag var ooootroligt kreativ, hehe. sen var det lunch och sen matte/NO. hade genomgång av det kommande fysikprovet och matteprovet och sen fick vi rast i tio minuter. sandra och jag kände för att lägga oss ner på golvet och sova, men tack vara VISSA ÄCKLIGA MÄNNISKOR som går runt och spottar på golvet så kändes det rätt ofräscht. därför hittade vi två bänkar som vi la oss på, men magnus förstörde allt när han kom och slog mig med matteboken... haha, sen hade vi i alla fall resten av matte/NO lektionen och sen tyska. sen åkte jag hem och sen dess har jag skrivit på min filmuppgift. jag satt i över tre timmar... usch... men fick i alla fall klart halva ungefär. det är så min dag har sett ut hittills och nu ska jag ner och duscha så fort frida kommer ut ur duschen.

roligt inlägg va? näe, inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0