say it out loud.

känns som att det var ett tag sen jag bloggade va? men jag har inte gjort så mycket så det finns inget intressant att säga. har umgåtts med victor hela långhelgen fram tills idag. var på gnestadagen och umgicks lite med jani och jennifer. victor och jennifer tvingade med mig och jani i två karuseller, men om jag och jani inte hade varit såna chickens så hade det nog blivit fler, haha. stod i ett stånd senare på kvällen och sålde lotter också. mina ben blev verkligen uppätna av myggen och jag måste sett ut som en idiot när jag stod där och klappade efter myggen. på tal om idioter... jag och frida var ute och skulle åka båt förut för vi skulle sola på sjön. man kan ju börja med att säga att vi sög på att ro och... ja, båten ville inte samarbeta helt enkelt... hehe. vi passade bättre på land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0