men jag vet, jag vet, att allting kommer ordna sig om jag får somna bredvid dig.

alltså vad är det här?! har myggora fått ryck eller? hade typ inga myggbett på hela sommaren, och NU, när det fan snart är oktober, jamen dååå biter vi lilla lisa! har fyra myggbett på benen och dom kliar som satan, dessutom har jag just nu en envis myggjävel som surrar runt mitt huvud. åååååååh, död åt alla myggor!!!
annars då? förutom mina stora problem med myggorna? jodå, jag lever och mår bra. är bara otroligt trött på att gå upp på morgonen och jag vaknade inatt med en skum men riktigt skön känsla av att jag inte behövde gå till skolan idag. kan det inte vara sant? vill ligga i min säng hela dagen... ledsen tjeeeeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0