Feeling weaker and weaker.

sitter hemma hos victor och är lite sjuk sådär, eller nåt. här är jag i alla fall och jag är glad. victor är i skolan och jag har kollat på top model och ätit godis, funderar på att gå ut och gå en stund sen, men det snöar så mycket så jag vet inte. fast har ju inte så mycket annat för mig såå... ja, frukost och promenad får det bli.
igår var det alla hjärtans dag och jag bryr mig egentligen inte så mycket om det, tycker det är mysigt att fira på något sätt men tycker illa om hela grejen att det handlar så mycket om att köpa grejer (kan i och för sig tycka att det är gulligt att köpa något litet och så, men det får inte bli för mycket) och att alla som inte har pojkvän eller flickvän ska deppa hela dagen. sen tycker jag att det är fel att det är så fokuserat på just pojkvän och flickvän, man kan väl lika gärna fira med en kompis eller med familjen? så jag och victor gjorde egentligen inte speciellt mycket igår, kollade på film och åt godis, sen somnade vi typ. alla hjärtans dag är inget för mig, men victor är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0