-

okej, jag har insett att jag inte är så bra på det här med vardagsbloggning.. det kommer några osammanhängande inlägg någon gång i veckan och jag kan tänka mig att det inte är så väldigt intressant för andra att läsa att jag har ätit frukost och tittat på film och vad jag nu har gjort. det känns liksom rätt meningslöst att blogga om. därför har jag tänkt på att göra om min blogg. jag tänker att hela bloggen ska handla om det jag tycker är roligt och som jag tycker är roligt att blogga om, vilket är teckning. jag hoppas att om jag bloggar om något som jag själv är intresserad av och tycker är kul så kanske inläggen kan bli lite roligare att läsa! syftet ska vara att visa mina teckningar, visa vad jag inspireras av, och (förhoppningsvis) inspirera andra. jag vill att fler ska se vad jag gör och då måste min blogg bli lite roligare!
 
jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med alla gamla inlägg då dom inte kommer passa in med den "nya" bloggen. de allra äldsta kommer jag nog att radera för dom är mest pinsamma att gå tillbaka och läsa, haha, men de lite nyare kan ju faktiskt vara kul (åtminstone för mig själv) att kunna gå tillbaka och titta på. jag funderar lite på att göra en helt ny blogg men ändå ha kvar den här, mest för mig själv då, även om jag bara kommer blogga på den andra? jag vet inte. jag tror att det får bli en ny blogg faktiskt. men det jag måste börja med att fundera på är först och främst en ny design. jag vill ha mina teckningar med i själva designen och man ska se vad bloggen handlar om även om man inte har läst några inlägg. problemet är bara att jag inte kan ett dugg om design så jag får nog flirta med min syster där tror jag... antagligen så kommer det här med min "teckningsblogg" ta ett tag, men så länge så bloggar jag här som vanligt! jag är i alla fall jättetaggad på den här idén och jag hoppas att andra tycker att det är lika kul som jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0