keep me in your heart, i'll stay there forever

nu är jag sådär äckligt trött igen. jag är trött på att jobba, trött på barn, trött på att gå upp tidigt.. men mest av allt är jag bara trött. fattar verkligen inte hur man kan bli så trött av att jobba på dagis, igår pratade jag med linda (bästa) i telefon till halv tio och efter det somnade jag nästan direkt. nu ligger jag redan i sängen och är klar för att sova och klockan är nio, stört. ska snart sätta igång gossip girl och sen sova, men tänkte bara visa vad jag har pysslat med ikväll. har haft världens ritlust i flera dagar men vad jag än har gjort så har det inte funkat så idag satte jag mig bara och gjorde något oseriöst som jag visste skulle funka; disney figurer. jag har alltid älskat disney och kommer alltid göra, blir aldrig för gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0