I wont let the sun go down

har precis tagit ut mina chokladmuffins ur ugnen och nu sitter jagf med datorn på balkongen med ett glas vatten med is i bredvid mig. tipptopp!
det är någon jävla höna som kraxar här någonstans och stör mig bara, men jag skiter väl i den. haha.


mamma är och hämtar hannah och melina på tågstationen också så snart kommer dom. :)
bra dag faktiskt. fint väder äre också. great!
men jävla höna håll tyst nån gång! hahaha
på tal om höna så kommer väl frida hem någon gång på eftermiddagen också, höhö. nj skoja bara, men det gör hon väl.
hon hade fått en tant på ålderdomshemmet som är agressiv och slåss? hahha, får se om jag får en levande syster tillbaka när hennes tre jobbveckor har gått.
åååååh, jag njuter av vädret och dagen, mmmmmm love!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0