[kom inte på någon rubrik]

3 augusti... vilket betyder att det är 17 dagar kvar till skolan om jag har räknat rätt?
hmm... ska man skratta eller gråta? haha, nej men nästan så äre faktiskt. jag tycker att det ska bli liite kul att börja skolan igen, men samtidigt så vet jag att jag kommer att tycka att det är helt okej tills den riktiga skolan börjar, alltså när man kör igång med riktiga lektioner igen, och sen kommer jag tyka att det är precis lika tråkigt som i slutet av sjuan. usch. men jaja. jag överlever nog.

idag vet jag inte vad som händer, tror inte att jag ska göra något speciellt men vi får väl se. har lust att va med sandra men jag vet inte... vi får se som sagt.

/lisa

Kommentarer
Postat av: frida

smsa mig när du ser det här, så kan jag svara på din kommentar. :)

2009-08-03 @ 11:50:26
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0