sunny sunday

imorse vaknade jag vid åtta typ, (precis som jag har börjat göra nu dom senaste dagarna, fast det är väl rätt bra nu när skolan börjar snart..) sen när frida kom upp åt vi frukost på altanen och sen vet jag faktiskt inte vad jag gjorde.
men för typ nån timma sen kanske så gick jag och frida ner och badade i sjön och solade och lite så. sen gick vi hem och då satte jag mig här typ.
jag lär inte göra så mycket mer idag, fast jag har bestämmt att jag ska städa mitt rum, ta ner smutstvätt och ta upp ren tvätt. och om jag orkar senare ikväll så ska jag försöka antingen gå ut och springa eller gå ner i källaren och springa på springbandet.
förresten så är jag jättesugen på frukt, typ jordgubbar eller vindruvor och massa annat gott.
undrar om dom har det nere i affären? det är kanske värt att röra på fläsket och kolla? kanske gör det sen..

jaja, vi får se om jag skriver senare men jag tänkte i alla fall slänga upp en bild här.


bara för att jag älskar syster <3

/lisa

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi gick ju och badade hundarna! Mamma

2009-08-09 @ 19:23:56
Postat av: lisa

juste! det glömde jag, haha!

2009-08-10 @ 08:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0