söndaag

jag typ lever på halstabletter...
medans josse och elin sitter på en solig strand i grekland,
och sandra sitter hemma och längtar efter en varm vecka på cypern om nån vecka.
åååååååh, packa ner mig i resväskan? jag lovar, jag får plats.
hmm... önsketänkande va?

hannah och melina har precis åkt hem och jag hoppas att mamma köper pizza på vägen hem. mmmm...              
pizza skulle sitta perfekt idag!
men min hals känns i alla fall bättre idag och jag tror inte längre att jag kommer få feber faktiskt!
(hmmm... lite med önsketänkande kanske?)
nej, men det känns som att jag kanske med lite tur kan klara mig med halsont!
fast att min hals känns bättre kan ju bero på att jag faktiskt inte skojar med det första jag sa: jag LEVER verkligen på halstabletter....

ikväll tänker jag fylla upp ett varmt bad och bara ta det lugnt. ååh, vad skönt.
och imorgon när jag kommer till skolan måste jag kolla av vad vi fick för läxor i fredags. inte lika skönt...
men det behöver jag i alla fall göra.
men jag tänker i alla fall packa ner så många halstabletter jag bara kan i väskan till imorrn.
så kanske jag klarar av en hel dag! haha.
det är fint väder ute och jag funderar på att gå en sväng med hunden? jag ska nog göra det när jag har skrivit klart!

jag skriver nog inget mer idag men jag kanske slänger ihop nåt litet inlägg
efter skolan imorgon.
vi ses då!


/lisa


ååååh, jag fick en jättemysig tröja i födelsedagspresent av yoel och elina, taaack!


Kommentarer
Postat av: frida

Jag håller typ också på att bli sjuk -.-

Jag lever dock inte på halstabletter.. längre. För dom är slut för läääänge sen. Haha!

2009-08-30 @ 15:32:02
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: lisa

hahaha, pappa köpte två påsar till mig igår, men dom är nästan slut dom med! :( hahaha.

2009-08-30 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0