we are all the winners

klockan är 11:40 och jag har precis städat färdigt här nere. jag har städat alla rummen helt frivilligt, haha. lika otroligt som det är lögn. blev faktiskt tvingad till det och köket och matrummet har jag lämnat til rasmus och frida, för jag har städat tre rum själv och dammsugit allting så dom får göra resten, haha.

annars har jag inte orkat göra så mycket mer idag. sitter fortfarande med samma knut i håret som igårkväll och stor tröja och pyamasbyxor, haha.
lär få bli dom kläderna hela dagen idag. jag orkar verkligen inte göra något. ska gå upp och bädda min säng snart också och plocka undan lite saker på golvet, för jag har bestämmt att jag ska hålla ordning i mitt rum! haha, vi får väl se hur det går... men jag har hållt det fint sen i söndags! haha, famsteg!


och mamma ska åka och hämta frida nu, och det är jättemörkt på himmlen, så det börjar säkert åska när jag är själv hemma. usch.. men isåfall vet ni varför det här blir mitt sista inlägg... haha. nej, vi får hoppas att jag inte dör. haha.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0