13:17

blev lite ändrade planer igårkväll, jag hade tänkt mig en fredagskväll där jag låg hemma och kollade på idol och proppade i mig chips, sen ringde jag frida och hon och daniella tjatade sönder mig för att jag skulle ta första bästa buss till stjärnhov, men som tur är så har jag en snäll storebror med körkort, så jag fick skjuts!
det kändes som att vi gick fram och tillbaka mellan frida och daniella hela kvällen, och för er som inte vet: DET ÄR UNGEFÄR TRE MIL MELLAN DERAS HUS!
nästan i alla fall...
jaja, vi kollade på idol och åt ostbågar med chilli-smak,flashback eller vad säger du frida? ;)
jag orkar inte förklara men ni som inte har nåt liv kan ju kolla långt bak i arkivet på min blogg så fattar ni säkert.
sen skulle vi kolla på skräckfilm, och frida var asrädd, haha! men sen stängde vi av och gick och la oss istället för vi var jättetrötta... (och inte ett dugg rädda...)
vaknade vid ungefär halv åtta av att fridas hund spydde, jättemysigt!
sen åkte jag hem vid typ halv tolv.
nu ska vi baka pepparkakshus snart tror jag, det kommer säkert en bild på det senare, haha ;)

/lisa

Kommentarer
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

så rädd var jag inte............

2009-12-13 @ 16:01:29
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0