dan före dan före dopparedan

jag håller på att somna framför datorn. ovanligt? skulle inte tro det.

i söndags satt jag vid rasmus dator, och så kommer det helt plötsligt in en blond människa i vardagsrummet. först såg jag inte riktigt vem det var, men sen...
jag: VAFAN?!
då står åsa där och skrattar! jag hade inte en aning om att hon skulle komma, haha!

och seriöst, det är julafton i övermorgon! hjääälp jag hinner inte med?!
och vi har jullov nu, så jädra skönt!
och vet ni? jag är AAAAAAAAASNÖJD med mina betyg.
3 G,
6 VG,
1 MVG!!!!!
gissa vad jag fick MVG i? jo, TYSKA av alla ämnen?! shiiiiiit, det trodde jag aldrig!
jag är i alla fall sjuuuuuuuukt nöjd och jag tycker att jag förtjänar jullov!

nu äre andra avenyn som gäller.

/lisa

jusste, färgade ju håret för någon timme sen också, blidde lite mörkare och jag är nöjd. :)

Kommentarer
Postat av: fridelinen

"färgade ju håret för någon timme sen också" tack för hjälpen kanske? du ska inte skriva att det var JAAAAAAAAAAG som färgade kanske?

2009-12-22 @ 22:39:38
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0