21:34

sandra kom hit typ vid elva tror jag? vi gick ner och bada i sjön rätt snabbt,
vi var typ ute hela dagen och badade, åt glass och lite så.
sen åkte hon hem vid typ halv fyra och sen har jag inte gjort så mycket.
jag var ute med zeera förut och jag hitta en jättestor tillplattad padda! :o
usch, det var äckligt. haha.

jag såg på nyheterna i morse att nästan alla svenskar skulle vaccineras mot den där grisförkylningen i höst...
med andra ord svininfluensan,och jag tycker det är jättebra! nu kanske man kan åka utomlands utan att bli smittad åtminstone! haha, åååååh, jag vill verkligen utomlands!


jaja, vi hörs.

/lisa

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag hörde på reklamen att åland också är utomlands så där har du din resa.

2009-07-18 @ 08:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0