det är dags för fredagsmys

och det är fint väder!
hahaha, jag har nyss legat ute och solat ett litet tag på altanen, det låter helt otroligt?
men så äre.
annars har jag inte gjort så mycket idag, var med mamma och handlade i strängnäs på förmiddagen.
snart kommer frida hem också och jag tänker försöka tvinga med mig henne och bada, kanske inte blir så svart med tanke på vädret? jaja, vi får se. har blivit mutad också, på sms. om jag hjälper frida med att färga hennes hår ikväll så hjälper hon mig med min blogg. haha.
så det ska jag väl göra sen också.
OCH IMORGON ÅKER JAG OCH FRIDA TILL ELIN OCH JOSSE! ÅÅÅÅH, DET VAR FÖR LÄNGE SEN!
hhaha,. nej men ååh, äntligen säger jag bara!

 

nu ska jag göra något annat, ute. det känns onödigt att sitta här inne hela dagen när det för en gångs skull är lite fint väder.


/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0