det är toppen va!

yes it is.
jag älskar sommarlov när man har något att göra. mina vänner underhåller mig.
thaaanks. åker som sagt till gnesta och träffar fian där vid halv ett, kanoners va!
vet inte vad vi hittar på men det blir nog bra, det blir det alltid. har ju fortfarande ingen kamera, men det kanske
kommer någon dålig mobilbild om ni har tur!
vi får hoppas på att jag har en kamera från den 21 augusti och framåt? haha.
för er som missat det så fyller jag år då.

vi får se om jag bloggar när jag kommer hem ikväll, annars hörs vi väl imorrn.
nu ska jag pallra mig ner till duschen.


/lisa

förresten har jag fortfarande inte fått några bilder från igår,
eftersom frida inte hittar kameran -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0