döda min blogg tack!

haha, jag har ingenting att skriva om, väldigt tråkigt i längden att skriva: "ja, idag har ajg itne gjort så mycket, varit hemma bara." och det måste vara ännu tråkigare att läsa? men vad ska jag skriva då? jag kanske ska satsa på att bli mer
som kissie och  "hissa & dissa" och ha "frågestunder", haha. nej! skulle inte tro det va!
men ärligt, jag har absolut ingenting att skriva.

fast idag har jag faktiskt inte bara suttit hemma och gjort ingenting! haha, som jag skrev igår, (tror att jag skrev det?)
så åkte jag till mina kusiner i enköping och tittade på deras nya hund, gibson. skitsöt! åh, jag vill verkligen ha en valp! ge mig ge mig ge mig! haha!
funderade på att sno med mig honom hem, haha. kanske skulle gjort det? höhö.
jaja, kom hem för ett tag sen och då åt jag mat, sen har jag inte gjort så mycket alls.

ikväll vet jag inte vad jag ska göra. har lust att gå ut och springa faktiskt, men det är så jävla varmt. men mycket roligare att springa ute än att springa på springbandet nere i källaren. jaja, vi får se hur det blir. kanske tar med mig zeera ut i skogen och springer nåt varv sen. :)

vi ses nån gång.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0