if you can't be the sun, try to be a star

sitter och kollar michael jackssons minnesstund eller vad det är.
åh vad jag tycker det är tråkigt att han är död, även om jag aldrig har lyssnat speciellt mycket
på hans musik.
jag tycker otroligt synd om hela hans familj också, och dom jag tänker på mest är hans barn.
dom får antagligen flytta till sin mamma, debbie rowe, som de inte ens känner.
usch vad jag tycker synd om dom. hoppas de får stanna hos sin farmor åtminstone.

klockan halv tio tog jag och frida tåget till eskilstuna för att handla lite kläder.
dagens köp blev ett par shorts, en t-shirt och hårfärg, så nu har jag färgat håret igen, blev ganska bra tycker jag.

det här fick bli ett kort inlägg, för jag hade inte så mycket att skriva.

hejdå

/lisa

R.I.P Michael Jacksson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0