jag kan göra allt och lite till

mamma ligger och vilar och jag sitter här helt ensam, ingen annan är hemma..
hmmm..... bekant va?
jaja. hämtade precis upp ett glasspaket med vaniljglass med krossad choklad ifrån frysen så jag sitter och tjockar mig på det. höhö.
jag kom nyss på att jag inte har varit ute någonting idag, inte ens orkat sträcka ut näsan utan för dörren... hmm... måste nog gå ut och röra lite på mig sen känner jag.

ikväll blir det bio på heron city som sagt var. och så skulle vi åka och äta någon stans också, men vi har inte bestämt var, vi kanske hamnar i en billig korvkiosk på gatan til slut? haha, nej vi får hoppas på nåt bättre.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0