mitt liv fortsätter

även om man inte kan tro det med tanke på min dåliga uppdatering på bloggen.
men jag finns kvar och livet är bättre än någonsin... nästan.
jag har för mig att det var i fredags (?) som jag åkte till stjärnhov och var med frida.
vi badade, kollade på film, spelade badminton, stekte falukorv, satt vid datorn, var ute, såg typ tusentals med fladdermöss,(!) åt mer än hundrasextiosex ostbågar med chilismak och sov. 
det var ungefär det vi gjorde. och ja, vi räknade ostbågarna! 

vädret har inte varit på topp nu dom senaste dagarna men det har faktiskt varit lika skönt!
jag tror jag behövde lite dagar inomhus, utan all sol. min hud mådde inte så bra i det soliga vädret faktiskt.

idag har jag varit duktig faktiskt. först städade jag, rasmus och frida hela undervåningen, sen efter ett tag gjorde jag pannkakor, haha, sen satte jag på en tvättmaskin, sen plockade jag ur diskmaskinen, sen, tro det eller ej, så både städade jag mitt rum och rensade garderoben!
nu står alltså ytterligare två proppfulla kassar med för små kläder ute på vinden och garderoben är mycket finare!
rummet också faktiskt!

ikväll händer det inte så mycket, jag sitter nog i soffan mest hela kvällen om jag känner mig själv rätt, eller så ligger jag i sängen och kollar på film. ska försöka klämma in en dusch nån stans i min otroligt upptagna kväll också.
blir nog inte så svårt men ändå...

imorgon kanske jag åker till eskilstuna och handlar lite kläder med storasyster :)

seeeeeeeeeees,

/lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

166 ostbågar (y)

haha, hade kul med dig lisa.

måste göras om!

2009-07-07 @ 19:57:08
Postat av: liiisa

antar att du är fridis vavvava? ;)



detsamma bästaaaaa <3333



2009-07-07 @ 20:24:38
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0