mondaaay

klockan är 11:36 och jag sitter här helt ensam. mamma ligger och vilar och ingen annan är hemma.
sitter med mjukisbyxor, en av pappas stora postentröjor och med håret uppsatt i knut. har precis ätit upp blåbärspajen
som blev över från igår och nu sitter jag och dricker juice. hoppas verkligen att ni antecknar för det här är viktigt?
nej, men jag har typ ingenting att skriva så jag skriver bara lite onödigt skit.
vaknade vid sju imorse och kunde inte somna om, happyyyyyy.... or not. så jag kollade på film och läste tills klockan blev kvart i åtta och då gick jag upp... hmm.... någonting är fel med den meningen?
jaja. jag är typ halvt död.
men jag lever ännu. höhö.
jag vill fortfarande ha bilderna från när jag var i stjärnhov av frida, men jag vet itne om hon har hittat kameran än? får fråga henne lite senare. dom kommer upp på bloggen när jag väl fått dom.

idag kommer jag nog inte göra så mycket, antagligen sitter jag kvar ungefär så här hela dagen, känner att jag inte orkar så mycket mer...

imorrn åker jag, mamma, frida och pontus och äter och går på bio på heron city, eftersom att pappa och rasmus är i rättvik och gör nåt, kollar på bilar typ.  vet itne vad vi ska se än, men ice age 3 i 3D har kommit upp som förslag, sen var det nån uppföljare till noll tolerans också som vi pratade om, vi får se vad det blir helt enkelt.

trodde inte från början att det här inlägget skulle bli så långt som det blev, men jaja.
skriver kanske ikväll eller imorrn.

/lisa

förresten är jag väldigt trött på min design och ska be frida hjälpa mig att göra om den ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0