onsdag

jag har suttit två gånger idag och försökt komma på en rubrik och en text till bloggen, men den där knölen
i skallen verkar ha tagit semester eller nåt. jag kommer i alla fall inte på ett dugg att skriva, så ribriken fick bli tråkig och vanlig och inläggt lär inte bli mycket roligare.
jag har verkligen inte gjort någonting alls idag. kollat på film och läst, sen har jag bara gått runt i huset och undrat vad jag ska göra. jag har haft otroligt tråkigt idag i alla fall.
just det, jag var hos tandläkaren idag också, men det var ju ingen världssensation det heller, så som sagt blir inlägget ganska tråkigt.

imorgon åker jag till den röda lilla stugan i lebro och träffar sandraaaaaa :)
henne känns det som att jag inte har träffat på hur länge som helst?
men jaja.

nu ska jag kollar på nåt bygg program på tv...
i brist på annat.


seee yooou

/lisa


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju det jag sa! Att du skulle ringa kompisen Sandra! Solen kanske lyser över er i morgon.



Kram

2009-07-08 @ 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0