tisdag

21 juli idag, alltså en månad kvar till min födelsedag, wohooo :) haha

har verkligen inte så mycket att skriva egentligen.
har typ inte gjort någonting idag faktiskt, ovanligt va? höhöhö
och jag har verkligen ingenting att föra just nu så jag snor den där "dagens lista" av josse, haha.

DAGENS VILL HA: kamera
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor, linne och t-shirt.
DAGENS SMINK: inget.
DAGENS FRISYR: utsläppt med hårspånne i luggen.
DAGENS HÄNDELSE: öööhm, världskrig.. haha
DAGENS LÅT: ingeeen
DAGENS PLANER: sova
DAGENS SAKNAD: elin, josse och daniella <3 
DAGENS DUMMASTE: ingen tror jag.
DAGENS SJUKA: ont i huvet.
DAGENS DROG: vinbär, haha.
DAGENS KRAM: ingen vad jag minns.
DAGENS PUSS: melina :)
DAGENS KÖP: inget.
DAGENS GODIS: glass :)
DAGENS HUMÖR: trött men glad.
DAGENS ORD: don't knoooow. 

känner för att slänga in en bild här också.. gör det om jag hittar någon :) 



fick bli på melina bara för att hon ligger golvet och är söt!

imorrn åker jag nog till enköping och träffar mina kusiner och kollar på deras nya hund,
om jag orkar följa med, haha.


vi ses.

/lisa


Kommentarer
Postat av: josefin

saknar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiig <3

2009-07-21 @ 20:41:26
Postat av: lisa

<33333333

2009-07-22 @ 09:54:21
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0