We live and we learn

det är så tråkigt att blogga om man inte gör något, elelr har något intressant att berätta. då känns det ju som att alla tycker det är tråkigt att läsa bloggen. men jaja.
egentligen orkar jag inte blogga alls, så jag skriver lite kort vad jag gjort igår och idag och sen får ni
nöja er med det!
igår åkte yoel, elina, pontus, rebecca, frida, rasmus och jag till kolmården. det var kul faktiskt!
och jag har världens bästa syskon.
men jag orkar inte lägga upp bilder därifrån.
idag har jag typ inte gjort någonting.
köpt glass, suttit vid datorn och lite sånt.

jag skulle lägga in en bild här, men det sket sig. datorn är cp, så ni får nöja er sådär.

seeeees

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0