halvfrisk är bättre än halvsjuk

precis, man skulle kunna säga att jag är halvsjuk,
men det är bättre att säga att jag är halvfrisk :)
sitter här under mitt täcke med en halstablett i munnen. har sjuukligt ont i halsen idag.
men mår ändå mycket bättre än igår.
åkte hem från skolan en timme tidigare igår för att jag mådde illa, hade jätteont i halsen och ännu mer
ont i huvet. usch. så kom jag hem och tog tempen och det visade sig att jag till och med hade lite feber.
ojojoj. gick och la mig typ klockan åtta igårkväll. mådde otroligt dåligt.
det jag åt från klockan nio igår morse till klockan nio idag var:
en macka från cafeterian, två isglassar och ett äpple.
inte mycket det.

aja, mår mycket bättre idag,
lär bli skolan imorrn i alla fall :)
om jag itne mår sämre då.

idag ska alla i min familj till rebeccas student, men jag blir nog hemma.
har så ont i halsen och så kanske det blir värre om jag är ute för mycket eller nåt.

jaja, nu ska jag faktiskt försöka plugga lite historia.
shit också, prov i övermorrn.
ojojoj...
aja,

heeejjjjjj

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0